Alimentul săptămânii: Cireșele!

Dulci și colorate, cireșele devin din ce în ce mai cunoscute pentru beneficiile aduse organismului.

Datorită conținutului crescut de vitamine și antioxidanți, sunt implicate în apărarea împotriva unor boli degenerative, protejează împotriva radicalilor liberi și reglează activitatea cerebrală și somnul.

1. Sursă de antioxidanți

 

2. Previn artrita și guta

 

3. Au proprietăți anti-inflamatorii

 

4. Reduc migrenele

 

5. Îmbunătățesc memoria

 

6. Bogate în melatonină

7. Îmbunătățesc ritmul circadian și somnul

 

8. Bogate în beta-caroten

 

9. Efect anti-îmbătrânire

 

10. Efect diuretic

 

11. Reduc riscul de cancer de colon

 

12. Contribuie la reducerea colesterolului din sânge

 

13. Combat acneea și alte probleme dermatologice

 

14. Au proprietăți analgezice

 

15. Îmbunătățesc libidoul

Însă, nu uitați: orice aliment rămâne benefic dacă este consumat cu moderație, în cadrul unei alimentații variate și sănătoase și în conditiile unei greutăți aflate în parametri!

Așadar, bucurați-vă de gustul minunat al cireșelor, dar nu uitați că un pumn de cireșe aduce 95 de calorii și 24 g de carbohidrați (dintre care 19 g de zahăr).

Hand holding red cherry

Share on Facebook

Comments are closed.